Tenkte å bygge ut huset etter hvert, og det finnes tanker om å lage et tårn på tilbygget. Men da vil man samle på seg ideer om hvordan det kan se ut. Finnes det noen litteratur med "mange bilder" om tårnbygninger?

Hmm, fant bare to dårlige bilder. Men jeg er helt klart for et tårn! Sånt er gøy og det setter et personlig preg på huset.

For øvrig anbefaler jeg å skisse med programmet sketchup. I det programmet kan du enkelt bruke et bilde av hvordan det ser ut akkurat nå, tegne inn perspektivlinjer og deretter tegne inn tilbyggingen med tårn. Det går fort å lære seg programmet.

• Rødt tak under oppussing, med utsikt mot en innsjø, grønne omgivelser og et hus med et firkantet tårn i bakgrunnen.
  • Gult hus med snødekt tak og et lite tårn, omgitt av vinterlandskap med snø og nakne trær. Lys skinner gjennom vinduene.
Hei, og takk for bilder

Ja, jeg tenkte naturligvis å bygge i datamaskinen men før jeg i det hele tatt begynner med det vil jeg ha inspirasjon fra litteratur. Det finnes jo ikke så veldig mange hus med tårn å se i virkeligheten. Det finnes jo bøker om alt. Finnes det ingen om tårnhus?

For øvrig ser utbyggingen på bildet veldig trivelig ut, omtrent slik som jeg hadde tenkt meg.

Takk. De var givende.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.