Hei!
Vet noen om det går an å leie støpeformer, veggelement til et bassengbygg for eksempel. Eller er man nødt til å snekre selv.
Har et sted lest at man kan leie for noen tusenlapper.. Har søkt men kan ikke finne noe. Jeg bor i Halmstad!
mvh
Vet noen om det går an å leie støpeformer, veggelement til et bassengbygg for eksempel. Eller er man nødt til å snekre selv.
Har et sted lest at man kan leie for noen tusenlapper.. Har søkt men kan ikke finne noe. Jeg bor i Halmstad!
mvh
Ingen av de "vanlige" utleiefirmaene som jeg har sett på har det i sortimentet. Jeg har sendt e-post til dem og spurt. Jeg vet at entreprenører kan leie på spesielle steder. Kan imidlertid ikke finne noen adresse.
Hei! Jeg tror Peri ligger i Halmstad, de har stålform. Denne formen er kanon. Hvis ikke målene passer, bygger man småbitene med 45x95 og forskaling 22x95. Spør noen som har formet tidligere.
Snekker lasse! you're the man
Jeg så på nettsiden deres og du har rett! De har hovedkontor og lager i Halmstad.
Jeg ringer i morgen og spør. Kikket litt på formene og det kommer til å spare mye tid og med et mye bedre resultat dessuten. Håper bare man får leie som privatperson.
Bukker og takker!!
Jeg så på nettsiden deres og du har rett! De har hovedkontor og lager i Halmstad.
Jeg ringer i morgen og spør. Kikket litt på formene og det kommer til å spare mye tid og med et mye bedre resultat dessuten. Håper bare man får leie som privatperson.
Bukker og takker!!
Klikk her for å svare