La denne spørsmålet på kjøkkensiden, men bare fått ett svar så jeg prøver her i stedet... Vil bli ferdig med mitt kjøkken og har ikke lyst til å vente fire uker på rørleggeren.
Har montert kjøkkenkran oras aventa på min franke vaskekum, men det svaier til tross for at jeg har saget ut en mdf plate 25 x 12 cm som ligger tett mot baksiden av vasken. (og svai blir ikke så bra når man har uttrekkbar dusj i kranen...)
Kan man stabilisere/fiksere rørene lengre ned mot baksiden av kjøkkenskapet eller hvordan i all verden gjør man????
Er det noen som har fagkunnskap eller tips??
Snart desperat kjøkkenbygger og nybegynner når jeg startet...
Har montert kjøkkenkran oras aventa på min franke vaskekum, men det svaier til tross for at jeg har saget ut en mdf plate 25 x 12 cm som ligger tett mot baksiden av vasken. (og svai blir ikke så bra når man har uttrekkbar dusj i kranen...)
Kan man stabilisere/fiksere rørene lengre ned mot baksiden av kjøkkenskapet eller hvordan i all verden gjør man????
Er det noen som har fagkunnskap eller tips??
Snart desperat kjøkkenbygger og nybegynner når jeg startet...
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 8 600 innlegg
Som oven sier - du vil nok ikke kunne stabilisere det tilstrekkelig bare mot platen (mdf eller ei) uten at du må feste stabiliseringsskiven mot kjøkkenskapet eller veggen med vinkeljern f.eks.
/K
/K
Takk for tipsene!
Jeg tar fram stikksagen igjen og gjør en ny.
Jeg tar fram stikksagen igjen og gjør en ny.
Takk for tips! Lagde både en ny MDF-plate rett under vasken men også en lenger nede som rørene fikk gå gjennom som jeg festet med vinkeljern gjennom baksiden på skapet og gipsplaten... Å så stødig og fint!
Takk
Takk
Klikk her for å svare