Jeg har en sta hakkespett (rød/hvit/svart) som holder på og hakker på huset mitt. Dette gjorde han i morges. Han har også vært på flere steder.
Hvordan reparerer jeg dette? Sparkel og maling? Det er noen centimeter dypt.
Hvordan kan jeg vise hakkespetten at jeg mener alvor? :thinking:

• Skadet røde treverk på huset forårsaket av hakkespett. Fliser og dypt hull er synlige, nær hvit karm.
  • Vinduskarm i rød maling med hakkespetthull, antagelig forårsaket av en rød, hvit og svart hakkespett. Skadet treverk ved siden av vinduet.
  • Wow
  • Liker
Fredandel og 2 andre
  • Laddar…
Rovfuglsiluett type hønsehauk sies å fungere bra hvis man flytter rundt på den eller henger opp flagrende. En nabo hos far satte opp en gammel støvete utstoppet større hakkespett som attrapp, som ifølge opplysningene holdt den levende hakkespetten borte. Det kan være slik at det ble et opptatt revir med attrappen.

Sist redigert:
  • Liker
Noseone og 1 annen
  • Laddar…
R Rooney skrev:
Hvordan fikser jeg dette? Sparkel og maling? Det er noen centimeter dypt.
Plastic Padding Elastic ville jeg nok brukt. superspackel-medium-elastic-ppadding-560ml.jpg
Og deretter kanskje supplert med litt utefuge.

• Liker
ricebridge
  • Laddar…
Spørsmålet er først og fremst hvorfor hakkespetten absolutt skal inn der. Jeg synes du skal begynne med å kontakte Anticimex eller Nomor og finne ut om det finnes for eksempel maur eller veps et sted i huset. Hakkespetten hakker fordi den tror at det finnes mat der, og har vanligvis en ufeilbarlig nese for slikt.

• Liker
Fredandel og 2 andre
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.