Jeg lurer på om det er dumt å sparkle en vegg i ulike omganger? Skulle gjerne sparkle rundt lysbrytere først slik at det er helt ferdig rundt dem og deretter bredsparkle hele veggen. Men finnes det en risiko for at det blir stygge skjøter mellom de sparklete områdene som synes senere da?

Er det anerkjent å anbefale å sparkle alt i én omgang, eller hvordan "gjør folk"? :)
 
Det fungerer å sparkle i forskjellige omganger...
 
  • Liker
peterwesterlund
  • Laddar…
Feste å sparkle rundt uttak er jo ikke noe problem å få med direkte.
 
Jeg er metodisk av meg, og når det er første gangen vil jeg gjøre en ting om gangen og ikke måtte føle meg stresset av å rekke alt på en gang.

Det gikk uansett bra, sparklet holder på å tørke/brenne (eller hva man sier) nå. Blir sikkert skikkelig bra dette :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.