Hei!
Skal gjøre om soverommet mitt hjemme og trenger å bytte ut taklistene langs to av veggene, men kan ikke finne riktig type i handelen. Huset ble ferdigstilt '16 så det er relativt nytt, men jeg finner ikke noe sted de taklistene som sitter i hele huset.
Søk får meg til å tro at det er en hullankerslist av almogetype. Legger ved et bilde fra internett (med feil mål dog) og et bilde fra sønnens rom.
På stedet bygger listen 50 mm utover på vegg og tak.
Kan noen tipse om hvor jeg kan kjøpe disse i Stockholm, alternativt bestille?
Skal gjøre om soverommet mitt hjemme og trenger å bytte ut taklistene langs to av veggene, men kan ikke finne riktig type i handelen. Huset ble ferdigstilt '16 så det er relativt nytt, men jeg finner ikke noe sted de taklistene som sitter i hele huset.
Søk får meg til å tro at det er en hullankerslist av almogetype. Legger ved et bilde fra internett (med feil mål dog) og et bilde fra sønnens rom.
På stedet bygger listen 50 mm utover på vegg og tak.
Kan noen tipse om hvor jeg kan kjøpe disse i Stockholm, alternativt bestille?
Hvordan mener du at man skal måle? Typ diagonalen altså?
Hvis det er 50 mm i hver retning så kan man i så fall raskt regne ut at diagonalen blir 70,7 mm
Ja den ser riktig ut. men Moelven er vel grossist og selger til byggevarehandelen, kan man bestille bare noen meter fra dem som privatperson?
Hvis det er 50 mm i hver retning så kan man i så fall raskt regne ut at diagonalen blir 70,7 mm
Ja den ser riktig ut. men Moelven er vel grossist og selger til byggevarehandelen, kan man bestille bare noen meter fra dem som privatperson?
Bor du i Stockholm sjekk hos panel o list Tomtebogatan
Jeg har sjekket alle tipsene nå, men de jeg finner er enten for store (bygger 8 cm, som ikke passer) eller av polystyren.
Føles kjipt å måtte kjøpe nye lister til hele rommet for en veggs skyld :-/
Er vel ikke vanvittig mye penger riktignok, men allikevel.
Føles kjipt å måtte kjøpe nye lister til hele rommet for en veggs skyld :-/
Er vel ikke vanvittig mye penger riktignok, men allikevel.
På bildet nedenfor er det målet 43 som er slik du skal måle.B Blomqvist78 skrev:
Moelven selger til en mengde byggevarehandlere, så du får finne en i nærheten som tar inn Moelvens sortiment så ligger det sikkert på hylla. Kjøp en list på typ den lengde du trenger.

Klikk her for å svare