12.504 lest ·
5 svar
13k lest
5 svar
Søker div ting. Innerdører, vinduer, altandører, fliser, kjøkkenvask, blandebatteri mm
Alt burde vært bestilt for typ en uke siden så raske leveringstider er et pluss
Noen som har tips om noen gode sider der jeg kan få en god oversikt over utvalg og kostnader? Jeg må ikke bestille alt fra samme sted
Fysiske butikker i Stockholmsområdet funker like bra.
Takk på forhånd for hjelp
Noen som har tips om noen gode sider der jeg kan få en god oversikt over utvalg og kostnader? Jeg må ikke bestille alt fra samme sted
- Innerdører - noen som ikke er altfor tynne. Det føles ikke som noe jeg vil bruke unødvendige penger på
- Vinduer og balkongdører - noen annen side enn www.bygglagret.se?
- Fliser og klinker finnes jo på masse steder, men jeg føler ikke at jeg har funnet det der perfekte stedet hvor det er både fint og billig...
- Baderomsartikler som servanter, håndfat, badekar og blandebatterier. Samme der. Det går an å finne fine ting overalt, men det virker som om jeg mangler en strålende hjemmeside hvor jeg kan finne alt 30% billigere
- Kjøkkenvask og blandebatteri - samme som ovenfor. Det kan ikke være meningen at en pen kjøkkenvask skal koste 10 000...
- Skyvedører til garderobe
Fysiske butikker i Stockholmsområdet funker like bra.
Takk på forhånd for hjelp
byggmax?
Beijer?
bauhaus?
Silvan?
K-rauta?
Tipset er at du på de "finere" stedene tar kontakt med en selger og sier hvor mye du skal ha og ber om et pristilbud. Det som står i butikken pleier å bli justerbart.
Beijer?
bauhaus?
Silvan?
K-rauta?
Tipset er at du på de "finere" stedene tar kontakt med en selger og sier hvor mye du skal ha og ber om et pristilbud. Det som står i butikken pleier å bli justerbart.
Det finnes en bedrift i Tärnsjö som selger dører og vinduer veldig billig, de har mye annen sortering (f.eks. en liten ripe på innsiden av karmen eller noe). Vi har kjøpt 2 ytterdører og 5 innerdører av merket diplomat for ca. 9000:-
Bedriften heter vel K-B gross eller noe lignende, Ikke akkurat nærme Oslo, men kan man spare flere tusen så er vel ikke 8-9 mil særlig langt
Bedriften heter vel K-B gross eller noe lignende, Ikke akkurat nærme Oslo, men kan man spare flere tusen så er vel ikke 8-9 mil særlig langt
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Första möbelprojektet, söker råd
Möbelsnickeri -
Söker tvättställsblandare med riktig sidodusch för hela kroppen.
Badrum -
Försöker göra elkostnadskalkyl på vardagliga prylar hemma
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Garaget - Byte av diverse gamla elprylar
El -
Diverse prylar !
Säljes, Uthyres & Skänkes