Hei, ny på forumet og vet ikke om jeg har lagt spørsmålet mitt under riktig del.

Vi har kjøpt et hus bygget i -63 med to garderober hver i to rom vegg i vegg. (På rad vendt to mot den ene retningen og to mot den andre)
Vi skulle ønske å vende to garderober slik at soverommet får fire og kontoret ingen garderober. Tror dere det går og hvordan går man frem? Noen som har gjort det i sitt hus?
 
Düsseldorff
Hvordan ser baksiden på skapene ut? Finnes det vegg bak hvert skap-par, og hva består den av i så fall? Hvordan er skapene festet? Du kan ikke legge opp noen bilder?
 
Düsseldorff Bergendorff skrev:
Hvordan ser baksiden på garderobene ut? Finnes det vegg bak hvert garderobepar, og hva består den av i så fall? Hvordan er garderobene festet? Du kan ikke legge ut noen bilder?
er ikke sikker på veggmaterialet siden vi ikke har fått tilgang ennå men jeg har et par bilder i alle fall
 
  • Skap med hvite dører ved siden av en trepaneldør i et rom med lyse oransje veggtapet og hvitgardiner ved et vindu.
  • Lyst rom med gule vegger og et vindu med blomstrete gardiner. Garderobeskap til venstre og en radiator under vinduet.
Düsseldorff
Ok, da skjønner jeg. Det er jo litt mer enn bare å snu to garderober. Sannsynligvis handler det i prinsippet om å rive veggen og bygge den opp igjen men med garderobene plassert slik dere vil ha dem. Blir selvfølgelig lettere å avgjøre når du har flyttet inn og kan se nærmere på konstruksjonen.
 
Hei! Vi har nettopp kjøpt et hus fra -63, og vi har tenkt å gjøre akkurat det samme! Så jeg lurer på hvordan det gikk for deg, og hvordan resultatet ble? 😃
 
L Lennooxx skrev:
Hei! Vi har nettopp kjøpt et hus fra -63 og vi har tenkt å gjøre nøyaktig det samme! Så jeg lurer på hvordan det gikk med deg og hvordan resultatet ble? 😃
Vi lot det være som det var
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.