Renovator
· Småland
· 13 innlegg
Hei, ny på forumet og vet ikke om jeg har lagt spørsmålet mitt under riktig del.
Vi har kjøpt et hus bygget i -63 med to garderober hver i to rom vegg i vegg. (På rad vendt to mot den ene retningen og to mot den andre)
Vi skulle ønske å vende to garderober slik at soverommet får fire og kontoret ingen garderober. Tror dere det går og hvordan går man frem? Noen som har gjort det i sitt hus?
Vi har kjøpt et hus bygget i -63 med to garderober hver i to rom vegg i vegg. (På rad vendt to mot den ene retningen og to mot den andre)
Vi skulle ønske å vende to garderober slik at soverommet får fire og kontoret ingen garderober. Tror dere det går og hvordan går man frem? Noen som har gjort det i sitt hus?
Renovator
· Småland
· 13 innlegg
er ikke sikker på veggmaterialet siden vi ikke har fått tilgang ennå men jeg har et par bilder i alle fallBergendorff skrev:
Düsseldorff
Bygningsvaktmester
· Bromma
· 3 123 innlegg
Düsseldorff
Bygningsvaktmester
- Bromma
- 3.123 innlegg
Ok, da skjønner jeg. Det er jo litt mer enn bare å snu to garderober. Sannsynligvis handler det i prinsippet om å rive veggen og bygge den opp igjen men med garderobene plassert slik dere vil ha dem. Blir selvfølgelig lettere å avgjøre når du har flyttet inn og kan se nærmere på konstruksjonen.
Renovator
· Småland
· 13 innlegg
Klikk her for å svare