Hei,
Er nybegynner når det gjelder bygging, men har bestemt meg for å snu en innerdør og trenger litt hjelp med hvilke byggematerialer jeg skal skaffe. Som dere ser på bildene, så faller lettbetongen i biter. Hytta er fra 40-tallet.
Min tanke er å rive ut karmen og deretter bygge opp "veggen" med hva? Gips, grovspakkel eller hva?
Deretter tenkte jeg å feste karmen med byggskum siden jeg gjetter at det ikke går an å bruke skruer. Har lest om at noen har gjort det. Holder det tror du?
Takk for tips til en nybegynner
Er nybegynner når det gjelder bygging, men har bestemt meg for å snu en innerdør og trenger litt hjelp med hvilke byggematerialer jeg skal skaffe. Som dere ser på bildene, så faller lettbetongen i biter. Hytta er fra 40-tallet.
Min tanke er å rive ut karmen og deretter bygge opp "veggen" med hva? Gips, grovspakkel eller hva?
Deretter tenkte jeg å feste karmen med byggskum siden jeg gjetter at det ikke går an å bruke skruer. Har lest om at noen har gjort det. Holder det tror du?
Takk for tips til en nybegynner
Klikk her for å svare
