Hei

Dette gjelder ikke et nytt hus, men et gammelt som jeg og min samboer er interessert i, det skal bygges ut og er i dag teglstein.

Det finnes etter min mening ikke noe styggere enn folk som bygger ut et teglsteinshus med trepanel, så jeg/vi vurderer å slamre huset og male det i en pen farge.

Det kan jo også bli problemer med å finne samme farge/sort tegl i dag som sitter på huset bygget i 40-årene.

Slamrer man det derimot, kan man sette hvilken som helst tegl man vil, til og med jukse på den nye utbyggingen eller pusse de nye overflatene.

Noen som vet hva slamring koster og om jeg kan gjøre det selv? Kreves det maskiner??

MVH

Fredrik
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.