- Status
- Stengt for ytterligere svar.
Svigerfar syntes kantbeslagen a 70:- var dyre, så han sparte på skruene og brukte det vi hadde, jeg hadde ikke tid til å sjekke alt, så det ble vanlige blikkplater skruer utendørs, de har begynt å ruste etter en uke! Kan man se om man har vannbestandige skruer/spiker hjemme eller om de er for innendørs bruk?
Han bygde en konstruksjon til sklie og huske mm. Det kan nok holde i mange år likevel, eller bør byttes/males/rustbeskyttes direkte?
Risikoen er nok at det ruster inni og det blir brudd, så de bør byttes.
Han bygde en konstruksjon til sklie og huske mm. Det kan nok holde i mange år likevel, eller bør byttes/males/rustbeskyttes direkte?
Risikoen er nok at det ruster inni og det blir brudd, så de bør byttes.
Nja se,,,, det beste er jo om man har emballasjen igjen, da ser man.... Skruer skal man aldri spare på,,, likeledes spiker.....
som en annen klok person skrev på forumet i en annen tråd.. " Om det er foreskrevet 4" spiker, skal man da sette i en 2" spiker i stedet for at den er billigere? " .....
m.ao... jeg hadde ikke satt i undermålig skru om det er barn som skal bruke ting....
som en annen klok person skrev på forumet i en annen tråd.. " Om det er foreskrevet 4" spiker, skal man da sette i en 2" spiker i stedet for at den er billigere? " .....
m.ao... jeg hadde ikke satt i undermålig skru om det er barn som skal bruke ting....