Går å bruke en litt lenger skrue med litt finere gjenge og lime samtidig, pleier å dra ganske bra i stålstendere. Forutsetter jo at du treffer en stender da. Vanskelig å se på bildet, men skal du gå hele veien opp med veggen eller bare dit du har tegnet? Ser ut til å bli en åpning ovenfor da, ellers kan du kappe stenderne i riktig vinkel mot panelet i taket og kottle mellom, alternativt sette en hammerbjelke og skru den i midtbjelken der.