Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg
Våre to rør er hvitmalte, til overmål heller det ene men det slutter man å se etter en stund.
protte
protte
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg

Hadde ingen bilde men laget en, er ikke på kjøkkenet men i gangen.
Det til venstre er et skap med speildør.
Klikk her for å svare
