2.146 lest ·
2 svar
2k lest
2 svar
Skal bygge en lav mur med hule Iglo fra St Eriks trenger jeg å lime steinen?
Hei på dere,
Tenker å bygge en lav 3 steiner høy mur med Iglo fra St Eriks. Jeg lurer på om jeg skal lime den, men St Eriks nevner ingenting om dette på sin nettside.
Noen som har peiling?
Og hvis jeg skal lime, hvilket lim bør jeg bruke? Jeg vil ikke at det ekspanderer under tørkingen da det er risiko for at den da ikke blir jevn.
Takknemlig for raske svar da jeg helst vil begynne med jobben til helgen.
Magnus
Tenker å bygge en lav 3 steiner høy mur med Iglo fra St Eriks. Jeg lurer på om jeg skal lime den, men St Eriks nevner ingenting om dette på sin nettside.
Noen som har peiling?
Og hvis jeg skal lime, hvilket lim bør jeg bruke? Jeg vil ikke at det ekspanderer under tørkingen da det er risiko for at den da ikke blir jevn.
Takknemlig for raske svar da jeg helst vil begynne med jobben til helgen.
Magnus
Hei på dere,
Da jeg ikke fikk noen svar så bygde vi muren i helgen og brukte PU700 som lim.
Det ble veldig vellykket og limet er enkelt å bruke og sitter som fjell, selv om vi bare laget små strenger siden steinen er hul. Så jeg kan med stor tillit anbefale dette limet.
Da jeg ikke fikk noen svar så bygde vi muren i helgen og brukte PU700 som lim.
Det ble veldig vellykket og limet er enkelt å bruke og sitter som fjell, selv om vi bare laget små strenger siden steinen er hul. Så jeg kan med stor tillit anbefale dette limet.
Takk for at du svarte på din egen tråd. Vi står overfor det samme prosjektet. Det ville vært interessant om du kunne vise et bilde av byggverket. Vi skal også bare ha tre rader med stein. Ligger den første raden helt under jorden da, og hvor dypt gravde dere?M Magnus33 skrev:
Klikk her for å svare