Jeg hadde ringt feieren og bedt dem komme ut og se, mine feiere er veldig hyggelige og gir gode tips og råd i forbindelse med feiing eller brannsikkerhetskontroll, og det har jeg hatt mye nytte av.
Jeg kan ikke tenke meg at de tar spesielt mange hundrelapper for litt rådgivning.