Vil sette opp hyller og bilder i leiligheten, har hjulpet en nabo med å renovere og rive litt, og så at veggene er laget av en slags leca og deretter den letteste betongen som finnes, minner om kinesisk "tofu dreg"
Har forsøkt tidligere med plugg, men hullene blir bare større eller synker ned og blir et avlangt hull til slutt.
Har vurdert å prøve å bore opp og fylle med ankermasse for så å bore og kjøre skrue?
Er det noen som vet hva man skal gjøre med disse pissveggene?
Har forsøkt tidligere med plugg, men hullene blir bare større eller synker ned og blir et avlangt hull til slutt.
Har vurdert å prøve å bore opp og fylle med ankermasse for så å bore og kjøre skrue?
Er det noen som vet hva man skal gjøre med disse pissveggene?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 211 innlegg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48.211 innlegg
Er det plugg for akkurat lettbetong du har brukt?
Se her: https://www.hornbach.se/projekt/valja-plugg/
Se her: https://www.hornbach.se/projekt/valja-plugg/
BirgitS skrev:
BirgitS skrev:
Vet ikke hvorfor teksten min ikke kom i svaret.
Men ja, har prøvd plugger av alle slags men de gjør absolutt ingen nytte, de faller ut fordi veggen bare smuldrer opp over tid, ingen naboer har heller funnet en løsning, alt som settes opp bare faller med tiden
Men ja, har prøvd plugger av alle slags men de gjør absolutt ingen nytte, de faller ut fordi veggen bare smuldrer opp over tid, ingen naboer har heller funnet en løsning, alt som settes opp bare faller med tiden
Allvitende
· Härifrån
· 789 innlegg
I en leilighet jeg bodde i tidligere hadde jeg samme bekymring, jeg støvsugde hull og fylte i litt Casco husfix i hullet og trykket i pluggen i det. Når det hadde tørket satt plugg og skrue som fjell.
Edit: Det huset vi bodde i var bygget i 1949
Edit: Det huset vi bodde i var bygget i 1949
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 211 innlegg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48.211 innlegg
Det er vel mørtel mellom blokkene. Det pleier å være uegnet å prøve å feste noe i mørtelen. Derimot burde det gå å sette opp noe i lecablokkene (om det er det).F famrpk skrev:
Klikk her for å svare