Hei.
Har satt opp OSB i garasjen. Tid for gips. Jeg lurer på om det går å sette opp alle på første nederste rad stående ved siden av hverandre. Har ingen stillas ennå, så jeg kommer ikke opp. Det gjør kanskje ikke noe når OSB er bak? Altså blir skjøten på samme linje rundt om.
Så dette bildet på nettet og ble litt usikker. Andre bildet er bildet av veggen i garasjen.
Takk for svar.
Har satt opp OSB i garasjen. Tid for gips. Jeg lurer på om det går å sette opp alle på første nederste rad stående ved siden av hverandre. Har ingen stillas ennå, så jeg kommer ikke opp. Det gjør kanskje ikke noe når OSB er bak? Altså blir skjøten på samme linje rundt om.
Så dette bildet på nettet og ble litt usikker. Andre bildet er bildet av veggen i garasjen.
Takk for svar.
Sist redigert:
Vi fikk opp det med stiger faktisk. Greien er at vi har alt byggematerialet på gulvet og jeg tenkte om det gikk å sette opp en rad med 270 gips .så får vi bort en bunt gips fra gulvet. Til slutt har vi bygget bort material så en stillas kan komme inn og da kan vi begynne med tak.P Pappa1986 skrev:
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Sätta renoveringsgips på en vägg
Färg, Måla & Tapetsera -
Hvordan fortsette forbi gipset hjørne
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Sätta upp akustikvägg på gipsvägg
Hemma hos -
Sätta upp TV på gipsvägg med horisontella träreglar
Inredning -
Hur sätta gips på gammal vägg av träbalk?
Lösvirke & Timmerhus