Skal senke et innertak med ca 50 cm hvilket er best egentlig, trelektere eller metallstendere.
Rommet er ikke så veldig stort ca 1.80 * 1.80 tanken er vel at det skal i litt spotter og annet pjatt det skal bli et bad etter hvert.
Rommet er ikke så veldig stort ca 1.80 * 1.80 tanken er vel at det skal i litt spotter og annet pjatt det skal bli et bad etter hvert.
har ca 3 meter i takhøyde nå så det føles som at jeg har litt å ta av
men om man bruker trelekter holder det med 45*70 eller skal man bruke 45*90 det er jo ikke noe videre større spenn og jeg tviler på at jeg kommer til å krype rundt eller lagre noe i det rommet.
tenkte sette lekterne cc45 eller noe sånt
men om man bruker trelekter holder det med 45*70 eller skal man bruke 45*90 det er jo ikke noe videre større spenn og jeg tviler på at jeg kommer til å krype rundt eller lagre noe i det rommet.
tenkte sette lekterne cc45 eller noe sånt
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 2 705 innlegg
skal du trekke ventilasjon eller hva er grunnen til å senke så mye? personlig synes jeg det er sjarmerende med høy takhøyde, men er også praktisk å senke så man kan trekke el og ventilasjon innenfor og slippe synlig installasjon
Er det ikke større så holder det med en regel på hver av motsatt vegg. Deretter en 45x70 på midten og eventuelt et spikerbånd på midten av den opp til gamle taket. Lekter deretter med 22x70 eller 28x70 cc 600 eller 300 ? avhengig av hva du skal sette for plater.
Klikk her for å svare