Ettersom det er så dårlig vær nå i ferien, tenkte jeg å starte et lite prosjekt for å ha noe å gjøre.
Jeg har senket taket i både kjøkkenet og badet tidligere, da festet jeg bjelker som en ramme rundt rommet, og deretter festet bjelker på tvers for å feste gipsen i.
I gangen blir det mer "problem" eller jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det
Fra gangen inn mot stuen er det åpent (se bilde), så det finnes ikke noe å feste i, så å si. Jeg hadde tenkt å feste 2x2" i taket med spikerplugg og deretter feste med 2x2" også, men taket er så ujevnt, grunnet betongtaket, så det kommer nok ikke til å bli så rett.
Hvordan skal jeg gjøre det enklest for å feste alle bjelkene?
Sender med 2 bilder så dere kanskje forstår litt bedre
Jeg har senket taket i både kjøkkenet og badet tidligere, da festet jeg bjelker som en ramme rundt rommet, og deretter festet bjelker på tvers for å feste gipsen i.
I gangen blir det mer "problem" eller jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det
Hvordan skal jeg gjøre det enklest for å feste alle bjelkene?
Sender med 2 bilder så dere kanskje forstår litt bedre
Klikk her for å svare

