Hei.

Skal nå kle inn rundt garasjeporten og lurer på hvordan dere har gjort det? Det er 24 cm fra listen rundt porten til utsiden av panelet. Hva har dere brukt av materiale?

Mvh
 
beniblasnok skrev:
Hei.

Skal nå kle inn rundt garasjeporten og lurer på hvordan dere har gjort det? Det er 24 cm fra listen rundt porten til utsiden av panelet. Hva har dere brukt for materiale?

Mvh
Det eneste jeg vet er metall eller så må du ta 2 panelplanker og bygge en smyg av.
 
Jeg gjorde så, 2st panel plank i bredde.
 
okei takk for de raske svarene. Noen spontad panel da eller kjørte du bare vanlig kloss mot hverandre?
 
Jeg tok helt vanlig ytterpanel, men satte den glatte siden ut.
 
18 mm kryssfiner så du får en hel bit? Hvor høy er porten?
 
Jeg kjørte smygen rundt portåpningen i spontet variant, dobbelfas.
 
FredrikR skrev:
Jeg kjørte smygen rundt portåpningen i spontet variant, dobbelfas.
Samme her
 
porten er 2,2*5 meter satt blir en skjøt i overkant i sånne tilfeller men de kanskje man kan ta... Hvordan fester man plywooden mot karmen i sånne tilfeller? Aldri syslet med sånt her...
 
ville det ikke vært et bra alternativ å klyve en sånn her til riktig bredde? http://www.k-rauta.se/pages/product.aspx?p=LIMFOGSKIVA OBEH. FURU 18X300X2500 MM&c=Möbelskivor&category=Krauta17005(Rautakesko Sweden Catalog)&cat=K-Rauta Sweden VCatalog&pid=000000000500946667(Rautakesko Sweden Catalog)&PageSize=10
 
Planhøvlet er ikke særlig egnet å ha utendørs, malingen sitter ikke ordentlig.
 
Om karmen er 24 cm dyp og 5 meter lang og du ikke vil ha noen skjøt er det vel bare å lime sammen 2 stk 22x120 som er 5 meter lange? Ser ikke problemet...
 
Blir nok å kle inn i plywood. Men hvordan fester jeg foret mot plywood? Eller det kanskje ikke trengs?
 
Skrue er nok best, typ terrasse skrue.
 
Blir å kle med plyfa men finnes det noe bra sparkel for utendørs bruk så jeg kan sparkle igjen alle kvist hull?

Mvh
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.