Medlem
· västerbotten
· 99 innlegg
Hei.
Skal nå kle inn rundt garasjeporten og lurer på hvordan dere har gjort det? Det er 24 cm fra listen rundt porten til utsiden av panelet. Hva har dere brukt av materiale?
Mvh
Skal nå kle inn rundt garasjeporten og lurer på hvordan dere har gjort det? Det er 24 cm fra listen rundt porten til utsiden av panelet. Hva har dere brukt av materiale?
Mvh
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 innlegg
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 10 263 innlegg
Jeg gjorde så, 2st panel plank i bredde.
Medlem
· västerbotten
· 99 innlegg
okei takk for de raske svarene. Noen spontad panel da eller kjørte du bare vanlig kloss mot hverandre?
Gjør-det-selv-bygger
· Stockholm
· 10 263 innlegg
Jeg tok helt vanlig ytterpanel, men satte den glatte siden ut.
Medlem
· västerbotten
· 99 innlegg
porten er 2,2*5 meter satt blir en skjøt i overkant i sånne tilfeller men de kanskje man kan ta... Hvordan fester man plywooden mot karmen i sånne tilfeller? Aldri syslet med sånt her...
Medlem
· västerbotten
· 99 innlegg
ville det ikke vært et bra alternativ å klyve en sånn her til riktig bredde? http://www.k-rauta.se/pages/product.aspx?p=LIMFOGSKIVA OBEH. FURU 18X300X2500 MM&c=Möbelskivor&category=Krauta17005(Rautakesko Sweden Catalog)&cat=K-Rauta Sweden VCatalog&pid=000000000500946667(Rautakesko Sweden Catalog)&PageSize=10
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 innlegg
Planhøvlet er ikke særlig egnet å ha utendørs, malingen sitter ikke ordentlig.
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
Om karmen er 24 cm dyp og 5 meter lang og du ikke vil ha noen skjøt er det vel bare å lime sammen 2 stk 22x120 som er 5 meter lange? Ser ikke problemet...
Medlem
· västerbotten
· 99 innlegg
Blir nok å kle inn i plywood. Men hvordan fester jeg foret mot plywood? Eller det kanskje ikke trengs?
Medlem
· västerbotten
· 99 innlegg
Blir å kle med plyfa men finnes det noe bra sparkel for utendørs bruk så jeg kan sparkle igjen alle kvist hull?
Mvh
Mvh