Hei. Vi skal rive en ikke-bærende vegg i vår stue, og vi har allerede tatt ned gipsplatene fordi jeg vil bruke dem til å bygge et nytt rom i andre etasje.
Vi skulle imidlertid også ønske å bruke resten av veggen der oppe, så mitt kanskje litt dumme spørsmål er, ville det gå å slippe å bryte løs alle plankene, ta ned lektene og bygge opp igjen, uten helt "enkelt" sage ned hele veggen i stykker, bære opp og sette opp veggen i andre etasje? Det føles som selv om det blir tungt så er det verdt det tidsmessig, og man slipper å ødelegge den allerede byggde konstruksjonen. Er det ønsketenkning? Bildene er av veggen forfra og fra siden.
Vi skulle imidlertid også ønske å bruke resten av veggen der oppe, så mitt kanskje litt dumme spørsmål er, ville det gå å slippe å bryte løs alle plankene, ta ned lektene og bygge opp igjen, uten helt "enkelt" sage ned hele veggen i stykker, bære opp og sette opp veggen i andre etasje? Det føles som selv om det blir tungt så er det verdt det tidsmessig, og man slipper å ødelegge den allerede byggde konstruksjonen. Er det ønsketenkning? Bildene er av veggen forfra og fra siden.
Medlem
· Västernorrland
· 11 692 innlegg
Vil dere plukke ned bit for bit så får dere naturligvis gjøre det.
Medlem
· Västernorrland
· 11 692 innlegg
Det kommer jo helt an på hvordan det er satt sammen. Er det fryktelig mye/grove spiker, så blir det vanskeligere. Sitter de med små dykkert, kanskje det er lett.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Återanvända gammalt golv i rejäla dimensioner och olika tjocka?
Byggnadsvård -
Husägare vinner tvist om dyrt vikparti i ARN
Artikelkommentarer -
Grannen har sågat ner våra träd. Skälig ersättning?
Juridik -
Fastighetsägare har planerat skog på mark ovan våra värmeslingor
Juridik -
Tidigare husägare kunde spionera på nyinflyttade genom övervakningskamerorna
Artikelkommentarer