Hei!
Holder på å rive en gipsvegg som har separert hall og kjøkken. Det tomme rommet som vises på bildene er etter tidligere garderober som har vært der siden huset ble bygget på midten av 70-tallet.
Ønsker å gå videre i prosjektet men vil gjerne rådføre meg før jeg gjør det.
De gjenværende stenderne på bildene, 45x45, har de noen funksjon, eller har de kun vært til for å feste gipsplatene?
Kan jeg rive, eller må jeg sette opp nye stendere før jeg åpner opp videre?
Har tatt bilder av sidene, taket samt gulvet.
Takk på forhånd!
Holder på å rive en gipsvegg som har separert hall og kjøkken. Det tomme rommet som vises på bildene er etter tidligere garderober som har vært der siden huset ble bygget på midten av 70-tallet.
Ønsker å gå videre i prosjektet men vil gjerne rådføre meg før jeg gjør det.
De gjenværende stenderne på bildene, 45x45, har de noen funksjon, eller har de kun vært til for å feste gipsplatene?
Kan jeg rive, eller må jeg sette opp nye stendere før jeg åpner opp videre?
Har tatt bilder av sidene, taket samt gulvet.
Takk på forhånd!
Hei og takk for svar!BirgitS skrev:
Nei, holder på å lete etter disse, men enda ingen fremgang. Sjekker videre.
Som sagt. Det er kun 45x45 stenderne vi hadde tenkt å fjerne. For å muliggjøre en portal.
Ser stort sett ut som om at stenderne er festet opp mot de tversgående takplankene som kjøkkentaket er spikret i.
Beste svar
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
45x45 lektere er normalt aldri bærende. De kan derimot ha en avstivende effekt, men da med plater, som du allerede har fjernet... Tegningen viser at det er en form for prefabrikkert hus, dessverre er oppløsningen for dårlig til at man kan se noe tydelig.
Takk for svar.
Klikk her for å svare