Vi har begynt å planlegge renoveringen av kjøkken/stue.
Vi har et hus fra 40/50-tallet som vi vil ha en mer åpen planløsning på.
Uansett hvordan jeg tegner bort vegger og flytter og vrir på hvordan kjøkkenet skal være, synes jeg at skorsteinen er i veien.
Går det an å rive bort fra mellometasjen der kjøkkenet skal være og bare tette igjen gulv og tak, og la den stå igjen i kjelleren og på overetasjen, og så er problemet løst?
Eller raser huset med muren?
Vi installerer fjernvarme så fyring vil aldri mer bli aktuelt.
Eller skal man aldri si aldri???
Takknemlig for råd og tips!
/Markus :-/