Hei !

Vi vurderer å lage en åpning i ytterveggen for å få inn lys i en veranda. Åpningen skal være 6 m lang. Huset er i dobbelt tegl pusset. Bildet viser den gamle verandaen som skal erstattes av en 6 m bred veranda i stedet med en åpning i ytterveggen på 5-6 m. Er dette mulig? Må vi ha søyler? Vennligst svar så snart som mulig, må bestille vinduer på black friday tilbud.

Bilde av en eldre veranda foran et hus med hvit puss og brunt trepanel. Hagen er frodig med blomstrende busker. Skyet himmel i bakgrunnen. Plantegning av husets nedre etasje med markert plassering for ny 6 m bred åpning i yttervegg og ny glassveranda ved orangeriet.

Det blir billigere å beregne hos konsulent først og så bestille vinduer selv om det blir på expensive monday priser :D

• Liker
Tjrex og 3 andre
  • Laddar…
R Rick. skrev:
Hei!

Vi vurderer
Hyggelig vurdering! Kan sikkert bli kjempefint, men jeg ville nok ikke startet med å bestille vinduer. Dere trenger kanskje byggelov? Som tar utgangspunkt i blant annet konstruksjonstegninger. Hvor høyt blir da vinduspartiet om dere skal ha en bjelke over som bærer taket? Og hvordan skal åpningen gjøres? Hvem skal gjøre det osv.

Der ville jeg fortsatt vurderingene mine. Før kjøp av vinduer.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.