Holder på med kjeller og renovering av et rom.
Har fjernet alt gips fra yttervegger. Det som er igjen er en innervegg. (De hadde gipset direkte på betongen).
Drenering på utsiden vil bli gjort om noen år. Ikke spesielt fuktig der nå eller synlige fuktskader.
Er det nødvendig å fjerne gipsen på innerveggen også, eller hadde dere droppet det?
Planen er å sette stålstender & gipse, samt montere skyggeprofil og ventilerende gulvsokkel på yttervegg.
Lurer på om det er unødvendig arbeid å rive innerveggen også.
Hva ville dere gjort?