Ja setter stående perlestaff i et rom. Masse dører passeres, og også balkong. Setter rundt hele rommet.
I hvilken retning setter man? Jeg har satt fra et hjørne til balkong. Men hvordan gjør jeg i samme hjørne bare andre veien, fortsatt rundt rommet så å si. Begynner jeg med den delen uten perle på igjen, eller må det gå samme vei så å si?
Noen som forstår spørsmålet mitt?:)
 
Spiller nok ingen rolle til slutt. Det er nok bare perfeksjonistene som drar detaljer i alt.
 
L lasse.s.falck skrev:
Men hvordan gjør jeg i samme hjørne, bare andre veien, videre rundt rommet så å si.
Hvorfor skal du bytte retning?
Sett i samme retning rundt hele rommet. Første bordets nott inn mot det hjørnet eller en dørkarm.
Spik i sponten/fjæren med dykkert, deretter neste bord osv. Rundt hele rommet.
OBS: La bordene ligge inne i varmen og tørke en stund, slik at de ikke krymper fra hverandre når de er blitt satt opp.
(Råd fra egen dyster erfaring)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.