Har akkurat revet noen taklister før maling av vegger i leiligheten min.
Som det kan sees på bildet ble det litt skadet under (isolasjonen titter frem).
Betongtak og gipsvegg.

Hvordan ville dere reparert dette? Gipsbruk? Eller holder det å slipe og sparkle med lettsparkel?

Tanken er altså å male hvitt over tapetene senere, og ikke sette på noen nye taklister.

Takknemlig for tips.

Bilde av skadet område i taket etter fjerning av taklister, med synlig isolasjon mellom betongtak og gipsvegg. Klar for reparasjon og malerarbeid.
 
Beklager, men løsningen er jo konstruert for at det skal sitte en taklist der for å dekke overgangen mellom materialene.

Veldig mye arbeid å gjøre som du beskriver, og likevel høy risiko for at det ikke kommer til å se pent ut.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.