Har akkurat revet noen taklister før maling av vegger i leiligheten min.
Som det kan sees på bildet ble det litt skadet under (isolasjonen titter frem).
Betongtak og gipsvegg.
Hvordan ville dere reparert dette? Gipsbruk? Eller holder det å slipe og sparkle med lettsparkel?
Tanken er altså å male hvitt over tapetene senere, og ikke sette på noen nye taklister.