Hei,

Jeg holder på å renovere et hus fra 20-tallet. Veggene er murt. Inner-, yttervegger og innertak er pusset. Dessverre er det en hel del sprekker i innertakene. Hittil har jeg skrapet ut sprekkene og sparklet med sandsparkel. Er det greit??

Sprekkene blir mellom en halv til en centimeter dype etter skraping, og i bunnen syns vass. Det ser bra ut etter at jeg har malt, men holder det? Skal jeg bruke noe annet materiale til å reparere med?

Takk for svar

MVH
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.