Hei,
Jeg holder på å renovere et hus fra 20-tallet. Veggene er murt. Inner-, yttervegger og innertak er pusset. Dessverre er det en hel del sprekker i innertakene. Hittil har jeg skrapet ut sprekkene og sparklet med sandsparkel. Er det greit??
Sprekkene blir mellom en halv til en centimeter dype etter skraping, og i bunnen syns vass. Det ser bra ut etter at jeg har malt, men holder det? Skal jeg bruke noe annet materiale til å reparere med?
Takk for svar
MVH