Hei! Jeg er i gang med å reparere muren min og deretter pusse den. Noen av steinene har begynt å falle fra hverandre, så de må jeg reparere først. Men jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem. Jeg har absolutt ingen anelse om hva som er best å bruke til noen av stegene jeg skal utføre.

Når det gjelder pussen, har jeg hørt at jeg skal bruke a eller b pussmørtel noen ganger, og så sier noen andre at jeg skal bruke c. Så jeg skulle gjerne likt å få litt forklaring på hva som er å foretrekke i mitt tilfelle. Takk på forhånd!

(vet ikke om jeg har startet tråden i riktig kategori, så beklager hvis den havnet feil)

• Mur med synlige skader og manglende puss, noen steiner har falt ut.
  • En mur med synlige skader på noen steiner, delvis omgitt av vegetasjon. Murens overflate trenger reparasjon og pussing.
  • En mur langs en vei, med noen skader på toppsteinene. Det er busker bak muren, og to lange bygninger er synlige i bakgrunnen.
Hadde kjørt A eller muligens B, C kommer ikke til å holde lenge der. Men du må jo få stopp på vannet som renner ned i den uansett.

Stefan N Stefan N skrev:
Hadde kjørt A eller muligens B, C kommer ikke til å holde lenge der. Men du trenger jo å få stopp på vannet som renner ned i den i hvilket fall.
Okok takk! Har du noen tips på bruk å reparere steinene med?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.