Hei.

Har nettopp renovert trappen, malte den hvit og la laminat på trinnene.
Men kjæresten min vil ikke ha en trappenese i aluminium, men en hvit trelist.
Og jeg vet ikke hvilken type list man skal bruke. Finnes det noen spesielle lister for det formålet?
Den skal være forhåndsmalt hvit hvis det finnes?

Takk på forhånd.

Gjorde akkurat samme inngrep som deg i høst med laminat på trinnene. Brukte da en list som ligner på den KOW lenker til som trappetut. For å beskytte listene mot slitasje malte jeg dem med en slitesterk jotun lady maling. Har fungert veldig bra og kan ikke se noen direkte slitasje på trappen. Skulle det oppstå og være forstyrrende så får man vel rett og slett forbedre med mer maling :)

• Liker
Touchofred
  • Laddar…
Zlingo skrev:
Gjorde akkurat samme inngrep som deg i høst med laminat på trinnene. Brukte en list lik den KOW lenker til som trappenese. For å beskytte listene mot slitasje malte jeg dem med en slitesterk jotun lady farge. Har fungert kjempebra og kan ikke se noe direkte slitasje på trappen. Skulle det oppstå og være forstyrrende så får man vel rett og slett pusse opp med mer maling :)
Takk for tipset! Finner bare lister som er 43mm, den jeg vil ha må være 50mm. Ellers vil den ikke dekke hele fronten på trappen, det vil bli som en kant i nederkant. Noe som ikke blir særlig pent. :/

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.