Vårt hus har hatt smijernsgitter for alle vinduene, og det har resultert i svarte streker på mexiteglet.
Har noen tips om det finnes noe bra middel å bruke for å få det bort? Jeg vil også få fugene litt friskere. De er ganske "sotete".
Høytrykk og rotbørste fungerer ikke. Det blir bare litt bedre i fugene.
Kan man bruke høytrykkssprøyte? Den jeg har er ganske svak.
Har noen tips om det finnes noe bra middel å bruke for å få det bort? Jeg vil også få fugene litt friskere. De er ganske "sotete".
Høytrykk og rotbørste fungerer ikke. Det blir bare litt bedre i fugene.
Kan man bruke høytrykkssprøyte? Den jeg har er ganske svak.
Mexistein er nesten umulig å få ren. Du kan få det renere, men aldri like rent som det en gang var. Jeg har en peis som er murt i hvit mexistein med hvite fuger, og for å få bort gammelt sot fra den måtte jeg dra hjem en skikkelig dampvasker og gå over den med. Det ble bedre, men det skitne er ikke borte, og da var det likevel en dampvasker i 40 000 kroners-klassen som jeg brukte så det var ikke noe galt med utstyret. Tungvint var det også, minste lille man slurvet så ble det stripete.
Allvitende
· Härifrån
· 789 innlegg
Jeg har samme problem ...bare inne i garasjen :x så høytrykksspyleren går ikke å teste.
Litt desperat prøvde jeg å ta litt målartvätt på en klut og gnidde til kluten gikk i stykker på en stein, den ble jo bedre men klut-kontoen kommer til å bli dyr om jeg skulle fortsette.
Så jeg er også interessert om noen har gode tips!!
Litt desperat prøvde jeg å ta litt målartvätt på en klut og gnidde til kluten gikk i stykker på en stein, den ble jo bedre men klut-kontoen kommer til å bli dyr om jeg skulle fortsette.
Så jeg er også interessert om noen har gode tips!!
Allvitende
· Härifrån
· 789 innlegg
Klikk her for å svare