Hallo!

Jeg og min kone holder på å pusse opp en garderobe i vårt gamle hus, og da vi fjernet gammel ytterpanel som satt i garderoben, viste det seg at deler av murpipa trengte litt kjærlighet, spesielt for å unngå å få gammelt mørtel som faller av.

Går det bra å kjøpe vanlig murmørtel og pusse på etter at man har børstet bort det løse? Eller hvordan ville dere ha gjort det?

Takk på forhånd!

• Garderob med synlig murstock og avskallet murpuss i et gammelt hus, der eierne vurderer reparasjon.
  • Delvis avdekket murvegg i en garderobe med falmet treverk og blått puss, avslørende små murstein og rester av avskallet gips.
  • Murvegg i et gammelt hus med synlige mursteiner og delvis avflasset puss. Veggen grenser til et paneltak.
A aforce skrev:
Hallo!

Jeg og min kone holder på å pusse opp en garderobe i vårt gamle hus, når vi fjernet gammel ytterpanel som satt i garderoben viste det seg deler av murstocken som ville trenge litt kjærlighet, spesielt for at vi vil slippe å få gammelt bruk som faller av.

Går det bra å kjøpe vanlig murbruk og pusse på etter at man har børstet bort det løse? Eller hvordan ville dere gjort det?

Takk på forhånd!
Jeg ville kjørt med gypsum. Betydelig enklere å arbeide med når man ikke er vant.

• Liker
aforce
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.