Hei!

Vurderer å bygge et pusset hus. Antar da at man også bør ha en pusset garasje med.

Eller kan man kombinere pusset hus med tre-garasje på en pen måte, forslag foto?

Vår selger foreslår at vi kjøper garasjen selv, noen som vet hvor man kan finne?
 
Når du skal bygge et nytt hus med pusset fasade kommer det nok til å se merkelig ut å klemme inn en garasje med tre fasade.

Det beste er vel å snakke med bygningentreprenøren som skal ordne ditt hus.

Men hvorfor vil ikke hus leverandøren selge en garasje til deg når dette trolig vil være det billigste alternativet med en sum for alt!

Per ;D
 
Nja, han påpeker en regel som sier at et hus må plasseres med 4,5m fra tomtegrensen. Og med innebygd garasje blir huset for langt.

Frittstående garasje mener han på at jeg kjøper billigere selv i byggesett. Og da blir det en trevariant, da jeg ikke kan "pusse". Noe han synes er en vanlig kombinasjon.

Rart er det at i andre deler av kommunen har man bare 1m til tomtegrensen.
 
Har du naboens tillatelse (skriftlig) kan du bygge nærmere enn 4,5 meter om det nå ikke finnes en spesialdetaljplan der du skal bygge. Sjekk med kommunens byplankontor hva som gjelder for akkurat ditt område.

Vi har et pusset hus og skal bygge en frittstående pusset garasje. Vi er ingen proffer på å pusse så vi murer opp garasjen og lar deretter et firma komme og fikse pussen.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.