Hei!
Vi har nesten bestemt oss for å bygge et enetasjes hus på ca 140 kvadrat. Om vi bygger det fra leverandør tar de 80 000 ekstra for fasade i puss. Hva kan tilsvarende koste om vi bygger huset som løsvirke? ???
 
Det høres jo litt dyrt ut. Om jeg ikke husker feil har jeg hørt ca. 100 kr/kvm for bare pussen. Deretter kommer jo armeringsnett som skal settes opp. Om man bygger huset i egen regi kan man jo leie inn hvilken som helst firma for å sprøyte på pussen. Når man kjøper et komplett hus er det jo vanskeligere å forhandle om prisen.
 
Hei!

Vi kjøpte et hus for ca 6 måneder siden, bygget i -49 hvor store deler av fasaden var av puss, men to tilbyggede deler var i tegl. Vi engasjerte et firma som heter Syd Fasad. Så de slettpusset først alt tegl og sprøytepussede deretter hele huset i ønsket farge. Huset er ca 125 kvm og det kom på 45000:- + mva.
 
I Oslo må man regne med 1000:-/kvm fasadeoverflate (inkludert materialer) hvis man leier det ut.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.