Hei!
Vi holder på å renovere en sommerhytte. Orginaldelen er murstein og tilbyggingen er tre.
Vi har pusset innvendige vegger med pussmørtel og ønsker at dette fortsetter inn i tilbyggingen slik at det blir enhetlig. Går det an å pusse på tre og hvordan går vi frem for å gjøre det i så fall.
Legger ved bilder av hvordan treveggene ser ut når vi har begynt å rive den.