Tenkte å gi meg på å forsøke å pusse opp denne vindusnischen, men føler meg ganske usikker på hvilke metoder som er passende.
Trenger å legge på ca 15mm ut til ferdig overflate for å matche øvrige vinduer, lokalt 30-35mm.
Lettbetong som dere ser. Har ingen erfaring med å pusse på det, men innbiller meg det er ganske vanskelig å jobbe med da det er så sterkt sugende? Kanskje det fungerer med nett eller primer?
Vurderer ellers å bygge en form og helle i mørtel ovenfra, men det er kanskje å komplisere noe enkelt?
Må du absolutt pusse? Raskeste løsning burde ellers være å lime opp gips med for eksempel gipspeis i smygen der du kan bruke gipspeisen både som lim for platene og for å fylle opp hulrommene
Må du absolutt pusse? Raskeste løsning burde ellers være å lime opp gips med f.eks. gipsputs i smygen hvor du kan bruke gipsputs både som lim for platene og for å fylle opp hulrommene
Neida, jeg er helt åpen for forslag her. Organiske materialer fungerer også.
Hadde faktisk ingen anelse om at det gikk an å lime med. Da fyller jeg opp bak så det blir jevnt først altså?
Neida, jeg er helt åpen for forslag her. Organiske materialer funker også.
Hadde faktisk ingen anelse om at det gikk an å lime med. Da fyller jeg opp bak så det blir jevnt først altså?
arbeidsrekkefølgen blir i prinsippet å forberede gipsremser, blande gipsmørtel, klikke ut denne til omtrent nødvendig mengde og deretter trykke inn gipsremsene. Har du en anelse for mye gipsmørtel bak, kan man ofte få full vedheft og trykke ut sølet hvis man er litt forsiktig. Gipsmørtelen er så klebrig at også den øvre delen vil kunne trykkes fast i mørtelen uten videre fiksering.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.