Interessant.
Puss på celleplast har man sett, men jeg lurer også på gips. Hvordan fester man armeringsnettet? Jeg antar at det ikke går an å skyte klammer i gipsen?
Med lange klammer går det jo å feste i trelektene, men det blir vel for glissent?
På TV har jeg sett at man i USA legger puss på kryssfiner, men det kan vel ikke være bra? Det beveger jo på seg. Kanskje er det ikke et problem i det tørre klimaet.