Vi har en pusset innervegg som vi har vært veldig fornøyd med, pussen er i stedet for maling på vanlig gipsvegg. Det har fungert kjempebra i over 5 år inntil jeg helte ut sesamolje/matolje på veggen, ikke spør hvorfor

Nå er det en stor fettflekk som har rent og ikke går å fjerne, så den eneste løsningen ser ut til å være å legge et nytt tynt lag puss over hele veggen.
Male har man gjort før, men aldri pusset, så litt tips på veien hadde vært kjempebra da kona ikke er så fornøyd med flekken, tenkte å prøve å fikse dette til helgen.