Hei!!
Er det noen som har pusset og malt på betongvegger i kjeller. Er litt usikker på hvordan det blir...blir det "kjelleraktig"?? Vil gjerne ha litt tips og råd om hva som er fint! Gjerne bilder hvis dere har. Vi har tenkt å gjøre det i peisestuen og i en gang. :-?

Klem Takida

Jeg har ikke pusset, men har derimot malt en allerede pusset kjellervegg.
Det du skal tenke på er å bruke en diffusjonsåpen maling, dvs den "puster", bruk ingen annen maling!
Vi kjøpte Flugger's "deksoplast", funker kjempefint!  ;)
De andre merkene har sikkert lignende malinger for kjellervegger!
Men vi hadde blitt tipset om Flugger, så det ble det!
Selvfølgelig kan du bryte fargen i nesten hvilken som helst nyanse du vil!
Vi brøt den mot det beige/cappuccino hållet! Kjempefint.

Lykke til!  :D

avhengig av hvor dyktige dere er, kan dere få nesten hvilken som helst glatt vegg. Bruk først vanlig pussmørtel og deretter dra på og filte av en sats finpuss. Bruk finjas produkter, de er virkelig bra. Lykke til JohnnyZ snekkere.

Milkshaken
hei....
Jeg brukte Gipsbruk, og skrubbet det som vanlig med en kanitz gjorde litt passende lange drag i systematisk rekkefølge, så malte vi over dette....
Skal se om jeg kan legge ut et bilde av det, men det er for mørkt nå tror jeg.... Tar bildet i dagslys. :)

Milkshaken
Skal se om det ble bra likevel?

• Nattbilde av et rom med et vindu, lysestake og plante i vinduskarmen. Veggen er hvitmalt med en metallstang langs veggen.
Milkshaken
og dette

• Kontor med gamle dataskjermer, en plante i vinduskarmen og rotete papir på bordet.
Milkshaken
og dette i nærbilde.

• Vegghjørne med grov tekstur i nærbilde.
Milkshaken
Vi malte gipspussen med lys grå maling som var nøytral og passe koselig.

Glemte å si at jeg børstet med murbørste også for å få strukturen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.