Det ser ut som at pussen bak teglsteinen har løsnet/sprukket.
Risikoen er at det er lekkasje eller setninger som har skapt det der.
Jeg ville kontakte styret og gjøre dem oppmerksom på det.
Deretter bør de eller du engasjere noen til å gjøre en fuktighetsmåling i veggen. Det pleier å skje kostnadsfritt fra forsikringsselskapet.
Risikoen er at det er lekkasje eller setninger som har skapt det der.
Jeg ville kontakte styret og gjøre dem oppmerksom på det.
Deretter bør de eller du engasjere noen til å gjøre en fuktighetsmåling i veggen. Det pleier å skje kostnadsfritt fra forsikringsselskapet.
Dowser4711 skrev:
Det ser ut som at pussen bak mursteinen har løsnet/sprukket.
Risikoen er at det er lekkasje eller setninger som har skapt det der. Jeg ville kontakte styret og gjøre dem oppmerksom på det.
Deretter bør de eller du engasjere noen til å gjøre fuktighetsmåling i veggen. Det pleier å gjøres kostnadsfritt fra forsikringsselskapet.Dowser4711 skrev:
Risikoen er at det er lekkasje eller setninger som har skapt det der. Jeg ville kontakte styret og gjøre dem oppmerksom på det.
Deretter bør de eller du engasjere noen til å gjøre fuktighetsmåling i veggen. Det pleier å gjøres kostnadsfritt fra forsikringsselskapet.
Takk for ditt svar! Det høres ikke bra ut, jeg får ta og kontakte forsikringsselskapet i morgen.Dowser4711 skrev:
Deretter bør de eller du engasjere noen til å gjøre fuktighetsmåling i veggen. Det pleier å gjøres kostnadsfritt fra forsikringsselskapet.
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Renovera innerväggar – Måste all gammal kalkputs bort?
Stenhus -
Tätning avloppskoppling i väggen
Badrum -
Bygge teglesteinvegg mot murpipe
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Bygge enkel vedoppbevaring mot vegg
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Hvordan fylle hull i kjellervegg
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi