M
Har litt problem med hva jeg tror er tele relatert. Bor i Kronobergs län.
Skråninghus. Balkongen hviler på en bjelke som støttes opp av tre stolper. Oppe på balkongen er det to bjelker som går opp mot takutstikket. Disse har presset opp taket på to steder, se bilde. Hva skal jeg gjøre nå? Kapper ned stolpene i høyde eller kapper taket ved de punktene hvor stolpene presser?

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=3329201015342ca91

Jeg ville la det være, det går jo tilbake når telen går ut av bakken har Du da saget av stolpene når de ikke ned i stedet.
Under sommerhalvåret må du isolere pilarne som jeg antar at stolpene står på så skjer det ikke igjen.

M
Slitsomt med tanke på at jeg brukte forrige ferie på å legge markstein under balkongen ;)
Håper at denne kulden ikke varer for lenge da det ser ut som takbordene snart kommer til å knekke.....

martin79 skrev:
Slitsomt med tanke på at jeg brukte forrige ferie på å legge belegningsstein under balkongen ;)
Håper at denne kulden ikke varer for lenge da det ser ut som takbordene snart vil knekke.....
Det er et hardt liv å være huseier :P Jeg gjorde selv en bommert ved boddøren, så jeg skal grave opp og isolere der når telen har gått, det kan ikke være mer enn 2-3 måneder igjen nå til våren :wow:

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.