Skal isolere garasjen til vinteren og så kle veggene med plåt.
Bør man gjøre på samme måte som i et hus at man isolerer og så setter aldringsbestandig plast utenpå og sist plåten.
Eller finnes det noe annet måte som er bra.
Bør man gjøre på samme måte som i et hus at man isolerer og så setter aldringsbestandig plast utenpå og sist plåten.
Eller finnes det noe annet måte som er bra.
I mine garasjevegger har jeg (utenfra og inn):
Panel/lockläkt
Glespanel/spikregel
Utegips
Regler/Isolering
Aldersbestandig plast
OSB
Gips
Så skal du ha isolert/varme bør du ha plast.
Panel/lockläkt
Glespanel/spikregel
Utegips
Regler/Isolering
Aldersbestandig plast
OSB
Gips
Så skal du ha isolert/varme bør du ha plast.
Klikk her for å svare