Skal isolere garasjen til vinteren og så kle veggene med plåt.
Bør man gjøre på samme måte som i et hus at man isolerer og så setter aldringsbestandig plast utenpå og sist plåten.
Eller finnes det noe annet måte som er bra.
 
I mine garasjevegger har jeg (utenfra og inn):

Panel/lockläkt
Glespanel/spikregel
Utegips
Regler/Isolering
Aldersbestandig plast
OSB
Gips

Så skal du ha isolert/varme bør du ha plast.
 
Takk for raskt svar
 
Skal du ha platen på innsiden så er jeg fundersam på om man ikke skulle sette en lekt mellom plast og plate så det kan lufte litt
 
jo det hadde jeg tenkt å gjøre, akkurat som på utsiden innenfor panelet
 
Bra ;)
Da slipper man jo at blikkenskrue går gjennom plasten også
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.