I vår groventré sto tidligere en oljefyr. Etter bytte av varmesystem er det nå et hull i skorsteinen som jeg lurer på hva jeg skal gjøre med. Er det bare å mure igjen eller trenger jeg å beholde det for ventilasjon?
I vår grovinngang sto tidligere en oljefyr. Etter bytte av varmesystem er det nå et hull i murstrukturen som jeg lurer på hva jeg skal gjøre med. Er det bare å mure igjen eller trenger jeg å beholde det for ventilasjon?[bilde]