Hei!

I vår groventré sto tidligere en oljefyr. Etter bytte av varmesystem er det nå et hull i skorsteinen som jeg lurer på hva jeg skal gjøre med. Er det bare å mure igjen eller trenger jeg å beholde det for ventilasjon? Hull i vegg i groventréen etter fjerning av oljefyr. Murkanter synlige, vurderes tettet eller brukt til ventilasjon.
 
Ormriauga Ormriauga skrev:
Hei!

I vår grovinngang sto tidligere en oljefyr. Etter bytte av varmesystem er det nå et hull i murstrukturen som jeg lurer på hva jeg skal gjøre med. Er det bare å mure igjen eller trenger jeg å beholde det for ventilasjon?[bilde]
Hei,
Nysgjerrig på om du fikk noe svar...? 🙂
 
M mwnn skrev:
Hei,
Nysgjerrig om du fikk noe svar...? 🙂
Pratet med feieren når han var innom og han sa til meg å mure igjen det.
 
  • Liker
Claes Sörmland
  • Laddar…
B
Går jo alltid an å "feige" og installere en ventil som er åpningsbar, da kan man jo enkelt få litt selvtrekk i rommet om det trengs i fremtiden.

Sort ventil deksel med tallene "32" og bokstaven "N". Designet ser ut som et hjul med eiker i midten.
 
  • Liker
Intet og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.