Hei på dere!

Har noen tanker om å bygge en ny datorkrok i bardiskhøyde i et uutnyttet hjørne av stuen min.

Hadde tenkt å sage til en "trekant" (så det passer hjørnet) av benkeplate alternativt av to brede plater av massiv eik eller lignende og feste dem i betongveggen med lister alt. beslag under selve platen.

Har dere noen tips om hvordan jeg skal gjøre det for at det skal bli pent? Blir det bra med massivt tre eller skal jeg bruke noe annet treverk?

Vil ikke ha noen ben og håper å klare meg uten siden bredden på platen ikke kommer til å bli så stor. Avstanden fra hjørnet til platens slutt er begrenset til ca 62 cm ettersom en dør kommer imot. Hvor høyt bør platen være omtrent slik at det er komfortabelt både å stå ved datamaskinen eller å sitte på en barstol?

Takk for hjelpen!

• Triangulært design for bærbar bardisk i hjørne, med bjelker for festing og hull for kabler, maksimal lengde 62 cm på begge sider.
Hei, og velkommen..

Den ideen burde vel fungere kjempebra. Materialvalget er jo vanskelig å ha en mening om, uten å vite mer om rommet den skal monteres i. En god idé er vel kanskje å prøve å få den til å smelte inn med øvrige detaljer.

Rundt 90 cm høyde hadde jeg nok valgt.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.