Hei!
Jeg er redd for at jeg har gjort en tabbe og håper at noen kan hjelpe meg. Jeg har laget et eget skrivebordsmiljø av valcromat og har deretter oljet inn platene med parafinolje.
Nå merker jeg at oljen ikke tørker. Legger jeg et papir på bordet så er det oljeflekker etter noen timer. Jeg la ikke på mye olje i det hele tatt når jeg oljet inn, og når man kjenner på overflaten så føles den tørr. Men den slipper fra seg olje.
Nå må jeg løse dette på en eller annen måte og håper på hjelp her. Hva kan jeg gjøre for å få bort oljen eller på en eller annen måte kapsle den inn?
Har googlet rundt en hel del men ikke funnet noen hjelp så nå håper jeg på dere her i forumet
