C
Hvor mye overlapper man vindsperren?

C
Aha, man skal altså ha den på høykant?

Du kan legge den i hvilken retning du vil, men prøv å skjøte over en regel, nesten umulig å få tett ellers. Rullenes bredde er tilpasset slik at de skal kunne dekke to standardfag (120cm) og da overlapper de en regelbredde.

C
Jaja, men da er det jo bare å fundere på hvor mange rom det blir og kjøpe ruller deretter... Takk!

Mikael_L
Du trenger bare å sørge for at det blir rimelig vindtett, thats all. :)

Vær også oppmerksom på tilkobling mot syll, hammarband og andre steder, lagets oppgave er å tette mot vindgjennomslag, så det gjelder at det fungerer overalt. Det blir dog aldri syke hus av feil her, høyere oppvarmingskostnader og kaldras er det eneste på minuskontoen om man mislykkes. :o

C
Og med tanke på at det dreier seg om en garasje kanskje det ikke er så kinkig.. :P

cheetah1 skrev:
Og med tanke på at det gjelder en garasje, kanskje det ikke er så kinkig.. :P
Hva? Garasjen er vel det viktigste rommet i hele huset?:D Jeg har nettopp etterisolert og panelt mitt. Brukte duk i stedet for vindsperre, veldig praktisk om man er 2 stk. Jeg fikk en rull med duk som var bred nok til å dekke hele veggen, "bare" (ikke så bare, det er bra om man er 2) å rulle ut og stifte fast til lektene.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.