Hei,

Har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Har sett rundt + spurt rundt blant folk jeg kjenner, alle sier forskjellige ting. Vi bor på en sandsås så det finnes ingen direkte fukt rundt huset. Alle stendere + isolasjon er helt tørt.
De inngjødde gulvstenderne har jeg fjernet, men også de var helt tørre!
(Huset ble bygget i 1977 og er i mexitegl)

Skal jeg sette aldringsbestandig byggfolie eller ikke?
På den varme siden før jeg setter opp veggene igjen :)

Det satt bare plast der det gamle elementet satt, men ingen andre steder. Jeg kommer til å sette opp OSB og gips deretter.

Gulvet vil bli støpt med EPS-betong og deretter flislagt. Veggene vil bli malt.

Takk så langt

Med vennlig hilsen,
Martin
 
  • Rom under renovering med isolasjon og plastfolie på veggene, vindu øverst, synlige trestendere og rør langs gulvet.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.