Hei,
Har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Har sett rundt + spurt rundt blant folk jeg kjenner, alle sier forskjellige ting. Vi bor på en sandsås så det finnes ingen direkte fukt rundt huset. Alle stendere + isolasjon er helt tørt.
De inngjødde gulvstenderne har jeg fjernet, men også de var helt tørre!
(Huset ble bygget i 1977 og er i mexitegl)
Skal jeg sette aldringsbestandig byggfolie eller ikke?
På den varme siden før jeg setter opp veggene igjen
Det satt bare plast der det gamle elementet satt, men ingen andre steder. Jeg kommer til å sette opp OSB og gips deretter.
Gulvet vil bli støpt med EPS-betong og deretter flislagt. Veggene vil bli malt.
Takk så langt
Med vennlig hilsen,
Martin