3.942 lest ·
3 svar
4k lest
3 svar
Oljeherdet board type masonite - ekstra lang plate?
Hei. Noen som vet hvor man kan få tak i oljeherdet board type masonite i annet enn standardmålene som er ca 120 x 240 cm? Jeg er i behov av plater på ca 120/140 x 360 cm, takknemlig for tips på butikk i Stockholm/Mälardalen. Takk for hjelpen.//Jocke
Hei Joakim!
Dessverre har jeg aldri hørt om masonit i den størrelsen og det hadde virkelig vært gøy å vite om det går an å få tak i større plater enn standard! Skriv gjerne om og hvor du har fått tak i det hvis du lykkes
Får jeg spørre hva du trenger så store plater til?
Dessverre har jeg aldri hørt om masonit i den størrelsen og det hadde virkelig vært gøy å vite om det går an å få tak i større plater enn standard! Skriv gjerne om og hvor du har fått tak i det hvis du lykkes
Får jeg spørre hva du trenger så store plater til?
Hei. Jeg har nå sjekket med noen av de større byggevarehusene, og alle har kun standardmålene og har ikke mulighet til å skaffe større plater. Mitt behov gjelder luftspalte for tilleggsisolering av loft/tak, og jeg vil da helst unngå skjøter, men innser at skjøtting nok går å løse likevel med plater i standardmål - samt at større plater, hvis de likevel kan skaffes, sannsynligvis blir ganske dyrt.
Medlem
· Halland
· 4 006 innlegg
http://www.paroc.se/~/media/Files/Guidelines/Sweden/Guide-XVA-001-SE.ashx
Her er et bedre og enklere alternativ.
Her er et bedre og enklere alternativ.
Klikk her for å svare