Hei!

Etter mye slit og bannskap har vi endelig fått bort all gammel plastmatte som satt i trappen vår, spørsmålet er bare hva vi gjør nå? På flere av trinnene ble en del av treverket med når vi rev av plastmatten, så trinnene er langt fra jevne. Vi trenger altså å jevne ut hele overflaten på trinnene, ikke bare små hull - fungerer tresparkel likevel? Har bare kjøpt tresparkel på tube før, og det hadde krevd omtrent en million slike tuber for å fikse trappen. Noen andre forslag?

Vi hadde ikke tenkt å ha tretapper (uten vi skal legge på en eller annen type matte senere), noen som har sett noe fint der? Vi vil helst ikke at trappen vår skal se ut som den kommer direkte fra 70-tallet ;-)

/V

Hvorfor ikke tre? Finnes jo fine stepkits å kjøpe alt. så kan man legge laminatgulv på trinnene (krever dog mer puslespill). Teppe er vel mer 70-tall?

Mvh// Janne

Vi har allerede veldig mange tredetaljer i huset og har bestemt oss for at et teppe blir "passe nøytralt". Ikke glatt, stille og litt varmere å gå på.

/V

Så en veldig pen bilde et sted der et par hadde malt trappen hvit og deretter lagt et tynt svart teppe på trinnene. Veldig pent syntes jeg, dessverre har jeg ingen anelse om hvor jeg så bildet så det hjelper jo ikke dere dessverre.

Det finnes trestøp på bøtte. Pallmann har sånt bl.a. Er trappen nokså stødig så skulle det nok fungere med vanlig byggsparkel.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.