2.479 lest ·
3 svar
2k lest
3 svar
Navn på produkt? Stålringer til hull i tre
Mac_attack
Medlem
· Göteborgs län
· 304 innlegg
Mac_attack
Medlem
- Göteborgs län
- 304 innlegg
Hei!
Jeg skal bore hull som forsterkes med ringer i plast eller metall.
Men det er vanskelig å finne og kjøpe fordi jeg klarer faen ikke å finne ut hva produktet heter, noen som kan hjelpe meg?
En slags innsats, men uten gjenger og lignende, bare for å forsterke hullet (og utseende). Som en slags malje.
Jeg skal bore hull som forsterkes med ringer i plast eller metall.
Men det er vanskelig å finne og kjøpe fordi jeg klarer faen ikke å finne ut hva produktet heter, noen som kan hjelpe meg?
En slags innsats, men uten gjenger og lignende, bare for å forsterke hullet (og utseende). Som en slags malje.
Hei,
har akkurat samme bekymring, hva i all verden er "facktermen"? Klarte du å finne ut av det på egen hånd? Ser at ingen har svart på innlegget.
Mvh,
Connie
har akkurat samme bekymring, hva i all verden er "facktermen"? Klarte du å finne ut av det på egen hånd? Ser at ingen har svart på innlegget.
Mvh,
Connie
Det er allerede et rør som skal ned i hullet
Vil likevel gjerne ha en beskyttende overflate mellom røret og bordet. Fannet det jeg lette etter nå i kveld, men fortsatt ikke på svensk. Furniture/desk grommet, ser ut til mer å regnes som kabelgjennomføring, men det blir likevel ikke helt riktig. Får bli Amazonkjøp
Klikk her for å svare